Specjalistka od słów
Copywriterka, autorka koncepcji i scenariuszy do filmów,
Jako strateg komunikacji marketingowej, tłumaczy język marketingowy na ludzki – i na odwrót. Potrafi wyłowić to, co najważniejsze i ująć to w słowa.
Jej super mocą jest żywe zainteresowanie ludźmi. W życzliwej przestrzeni osoby otwierają się i chętnie opowiadają o sobie i tym co robią.
Pracowała w agencjach reklamowych i jako marketer w firmach, od Krakowa, po Sztokholm. Obecnie jest cyfrową nomadką, i dzieli życie między Polskę, a Dreilandereck, gdzie zbiegają się trzy kraje Europy.
Z wykształcenia jest socjolożką, dziennikarką i anglistką.
Prywatnie relaksuje się przy gotowaniu. Odnawia siły na wyprawie kajakowej, wśród dzikiej przyrody, a także, gdy siedzi w kawiarnii i przygląda się biegowi życia. W tym celu kupiła ostatnio dwie nowe pary okularów, jedne poważne, a drugie dla śmiechu.